Valimiz Sayın Avni Çakır, İl Müdürümüz Yusuf Kılıç, ilimiz protokolü ile birlikte gençlerimiz ve sporcularımızın katılımıyla, Gençlik ve Spor Bakanlığımız ile Spor Toto Teşkilat Başkanlığımızca Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüz bünyesine kazandırılan 1 otobüs ve 2 minibüsün hizmete alım törenine katıldı.
Haberi Oku