Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, İl Müdürümüz Yusuf Kılıç’ın katılımıyla Yeni Spor Salonu’nda büyük bir heyecanla başladı.
24-26 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen organizasyona; 145 erkek, 115 kız sporcu ile 50 antrenör ve idareci katılım sağladı
İl Müdürümüz Yusuf Kılıç, müsabakaları yerinde takip ederek katılım sağlayan tüm takımlarımıza, sporcularımıza ve antrenörlerimize başarılar diledi.